Det siger forældrene

"Troldebo er et dejligt og imødekommende sted at aflevere sit guld. Der er fokus på hvert enkelt barns mening, trivsel og behov. Her må man hoppe i vandpytterne og kravle i træerne, men også sidde og være kreativ. Børnene får også en masse ture og oplevelser udenfor huset.
Her i Troldebo kan man trygt aflevere sit barn.”

”Vores datter startede i Troldebo d 1/11-2020 og vi var rigtig spændte på hvordan det skulle gå nu hun skulle skifte fra dagpleje til børnehave. Hun kan have svært ved og knytte sig og komme ud af de trygge rammer, men det er gået over al forventning. Vi er blevet taget super godt imod af alle pædagoger og pædagogmedhjælpere. Vores datter er så glad for og gå i troldebo som er det vigtigste for os. Så stor ros og anbefaling af troldebo fra os”

”I Troldebos vuggestue bliver vi altid mødt af et smilende personale, hvor børnene bliver budt velkommen med åbne arme. Vi fornemmer, at det er et trygt sted, hvor børnene nyder at være og skulle vi stå med et barn, som er ked ved afleveringen, kan vi være sikker på personalets omsorg og forståelse.
Det er dejligt med en masse billeder og skriv, så vi kan følge med i børnenes dag når de nu ikke selv kan fortælle om den og vi er altid sikre på at få overleveret dagens beskeder, hvis der er sket noget specielt.

I børnehaven oplever vi personalet være i leg sammen med børnene og det er en fryd at se dem deltage og ikke kun observere. Desuden kan vi nævne deres diskodasko, som alle børn vist elsker. Herhjemme bliver der i hvert fald ofte fortalt og vist hvordan der skal danses eller strækkes ud.
I børnehavens ældste gruppe er der en god blanding af leg, historie og læring. Vores børn kommer ofte hjem med beskidt udetøj, sjove historier de har fået læst højt eller oplevet og alle mulige fortællinger om alverdens dyr, steder på jorden eller andre spændende fakta.

Det er nogle dejlige rammer og dygtigt personale, der i den seneste tid har været i en kæmpe udvikling, hvilket dagligt kommer til udtryk i børnenes trivsel. Vi kunne ikke drømme om at vælge et andet sted til vores børn.”